torsdag 14 januari 2010




Har inte så mycket att säga egentligen, idag är en bra dag vilket tråkigt nog innebär
kreativ status quo. Tänkte bara delge er utav mitt senaste intresse, (eftersom jag helt
tappat kontrollen över min sömn har jag varit tvungen att skaffa mig ett sådant.)
Jag sitter halva nätterna & lusläser diverse tidningars kolumner/krönikor, för att
därefter välja ut mina favoritskribenter för att sedan - mer eller mindre - "stalka"
dessa. Googlar genom hela deras karriär, letar upp privata & mindre privata bloggar.
Läser allt jag kommer över, som en galning. Irritationen har inga gränser när jag
märker att tidningsarkivet är länsat.

Nåväl, just nu håller jag på att gå igenom en tjej vid namn Elin Grelssons blogg (läs liv).
Hon har skrivit ett väldigt klockrent inlägg om "vår" syn på vad som är sunt & osunt beteende
i "vår" relationen till mat, kropp & vikt. Läs här. Tänkvärt.



4 kommentarer:

Annie sa...

du är tillbaka<3
forsätt skriva, fota.
gillar det massor.

MATHILDA sa...

haha <333

roxy sa...

puss på er!

roxy sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.